Lifestyle

Zakup roweru przez Internet czy stacjonarnie? Porównujemy obie opcje.

Coraz więcej osób decyduje się na zakup różnego rodzaju produktów przez Internet, a w tym rowerów. Dzieje się tak, gdyż sprzedaż internetowa jest sankcjonowana liberalnym prawem, a do tego trend wymusiła nieco pandemia. Jakie zalety i wady ma zakup roweru przez Internet, a jakie w sklepach stacjonarnych? Każdy większy i uznany sklep rowerowy oferuje sprzedaż swoich produktów stacjonarnie oraz przez Internet. Zarówno pierwsza, jak i druga opcja ma swoje wady i zalety. Zakup roweru stacjonarnie, czyli w sklepie wymaga fizycznej obecności kupującego. Wiąże się to z rezerwacją czasu na dojazdy, wyborem roweru czy nawet przetestowaniem go na miejscu. Wszystko należy wykonać za „jednym razem”. Sprzedaż internetowa znów pozwala na zakup roweru w dowolnym niemal czasie, jednak bez obecności osobistej ciężko ocenić walory estetyczne wybranego modelu czy komfort jazdy. Jak sklepy rowerowe rozwiązują te problemy? Sklep rowerowy – sprzedaż stacjonarna Na początek najlepiej wybrać sklep renomowany rowerowy oferujący obie formy sprzedażowe – Internet i sieć stacjonarną (np. https://pgbikes.pl) . Dzięki połączeniu opcji można skorzystać niemal z wszystkich dobrodziejstw zakupowych. Jeśli mowa o zakupie stacjonarnym, to przede wszystkim możemy rower zobaczyć i przetestować. Ustawienia monitora nie zawsze oddają realną kolorystykę zakupionego roweru. Aby mieć pewność, że kupujemy to, co widzimy na ekranie, warto wybrać się po rower osobiście. Po drugie, możemy w sklepie przetestować kilka rowerów jednocześnie i wybrać najlepsze ustawienia, rozmiar ramy czy kół. W sprzedaży internetowej ciężko zamówić 6 czy 10 sztuk i potem zwracać te, które nam nie pasowały. Zaleta wyboru z wielu rowerów jednocześnie jest szczególnie przydatna osobom, które dawno nie jeździły lub nie kupowały roweru i nie mają one doświadczenia w doborze sprzętu. Sprzedawca osobiście oceni potrzeby użytkownika, szczególnie laika i pomoże wybrać optymalny model. Sprzedaż internetowa, a sklepy rowerowe Sprzedaż internetowa cieszy się coraz większą popularnością, ponieważ oszczędza czas, towar dostarczony jest pod drzwi i nie wymaga kontaktu osobistego ze sprzedawcą, innymi klientami czy nawet kurierem. Jest to ważna zaleta w dobie pandemii, jednak zakupy przez Internet mają zdecydowanie więcej zalet. Zakupiony rower można bezproblemowo zwrócić do 14 dni od momentu zakupu bez podawania przyczyny. Jeśli specyfikacja np.: rozmiar nie będzie nam odpowiadać, to pakujemy rower i odsyłamy. Jeśli mamy zamiar kupić kolejny rower, wiemy jak wybrać odpowiedni model dla siebie, a nawet znamy dokładnie wariant, jakie chcemy, to transakcja przez Internet skróci nam czas zakupu do minimum. Dodatkowo rower zakupiony internetowo podlega dokładnie tym samym przepisom reklamacyjnym czy serwisowym. Nie trzeba mieć obaw o serwis czy reklamację, gdy polskie prawo obliguje sprzedawcę do zachowania wszelkich praw, takich jak w sprzedaży stacjonarnej. Mankamentem tego rozwiązania jest brak możliwości przetestowania wielu rowerów, co w przypadku osoby niedoświadczonej może skutkować złym doborem ramy. W tym wypadku warto skorzystać z pomocy on-line lub telefonicznej, gdyż sprzedawcy mają metody pomiarowe, które mogą pomóc w wyborze odpowiedniego roweru. Decydując się na zakup roweru, zawsze warto sobie zadać pytanie: Po co mi rower? Jeśli określimy funkcjonalność roweru, to potem możemy się radzić sprzedawcy w kwestii specyfikacji, gabarytów. Każda forma zakupu ma swoje mankamenty i zalety, dlatego tylko od naszej wygody i preferencji zależy wybór jednej z nich lub obu, zakup przez Internet i odbiór osobisty. Ostatni wariant pozwala na zakup roweru nawet o 3:00 w nocy i odbiór w wybranym przez siebie terminie.

Coraz więcej osób decyduje się na zakup różnego rodzaju produktów przez Internet, a w tym rowerów. Dzieje się tak, gdyż sprzedaż internetowa jest sankcjonowana liberalnym prawem, a do tego trend wymusiła nieco pandemia. Jakie zalety i wady ma zakup roweru przez Internet, a jakie w sklepach stacjonarnych?

Każdy większy i uznany sklep rowerowy oferuje sprzedaż swoich produktów stacjonarnie oraz przez Internet. Zarówno pierwsza, jak i druga opcja ma swoje wady i zalety. Zakup roweru stacjonarnie, czyli w sklepie wymaga fizycznej obecności kupującego. Wiąże się to z rezerwacją czasu na dojazdy, wyborem roweru czy nawet przetestowaniem go na miejscu. Wszystko należy wykonać za „jednym razem”.

Sprzedaż internetowa znów pozwala na zakup roweru w dowolnym niemal czasie, jednak bez obecności osobistej ciężko ocenić walory estetyczne wybranego modelu czy komfort jazdy. Jak sklepy rowerowe rozwiązują te problemy?

Sklep rowerowy – sprzedaż stacjonarna

Na początek najlepiej wybrać sklep renomowany rowerowy oferujący obie formy sprzedażowe – Internet i sieć stacjonarną (np. https://pgbikes.pl) . Dzięki połączeniu opcji można skorzystać niemal z wszystkich dobrodziejstw zakupowych. Jeśli mowa o zakupie stacjonarnym, to przede wszystkim możemy rower zobaczyć i przetestować. Ustawienia monitora nie zawsze oddają realną kolorystykę zakupionego roweru. Aby mieć pewność, że kupujemy to, co widzimy na ekranie, warto wybrać się po rower osobiście.

Po drugie, możemy w sklepie przetestować kilka rowerów jednocześnie i wybrać najlepsze ustawienia, rozmiar ramy czy kół. W sprzedaży internetowej ciężko zamówić 6 czy 10 sztuk i potem zwracać te, które nam nie pasowały. Zaleta wyboru z wielu rowerów jednocześnie jest szczególnie przydatna osobom, które dawno nie jeździły lub nie kupowały roweru i nie mają one doświadczenia w doborze sprzętu. Sprzedawca osobiście oceni potrzeby użytkownika, szczególnie laika i pomoże wybrać optymalny model.

Sprzedaż internetowa, a sklepy rowerowe

Sprzedaż internetowa cieszy się coraz większą popularnością, ponieważ oszczędza czas, towar dostarczony jest pod drzwi i nie wymaga kontaktu osobistego ze sprzedawcą, innymi klientami czy nawet kurierem. Jest to ważna zaleta w dobie pandemii, jednak zakupy przez Internet mają zdecydowanie więcej zalet.

Zakupiony rower można bezproblemowo zwrócić do 14 dni od momentu zakupu bez podawania przyczyny. Jeśli specyfikacja np.: rozmiar nie będzie nam odpowiadać, to pakujemy rower i odsyłamy. Jeśli mamy zamiar kupić kolejny rower, wiemy jak wybrać odpowiedni model dla siebie, a nawet znamy dokładnie wariant, jakie chcemy, to transakcja przez Internet skróci nam czas zakupu do minimum. Dodatkowo rower zakupiony internetowo podlega dokładnie tym samym przepisom reklamacyjnym czy serwisowym. Nie trzeba mieć obaw o serwis czy reklamację, gdy polskie prawo obliguje sprzedawcę do zachowania wszelkich praw, takich jak w sprzedaży stacjonarnej. Mankamentem tego rozwiązania jest brak możliwości przetestowania wielu rowerów, co w przypadku osoby niedoświadczonej może skutkować złym doborem ramy. W tym wypadku warto skorzystać z pomocy on-line lub telefonicznej, gdyż sprzedawcy mają metody pomiarowe, które mogą pomóc w wyborze odpowiedniego roweru.

Decydując się na zakup roweru, zawsze warto sobie zadać pytanie: Po co mi rower? Jeśli określimy funkcjonalność roweru, to potem możemy się radzić sprzedawcy w kwestii specyfikacji, gabarytów. Każda forma zakupu ma swoje mankamenty i zalety, dlatego tylko od naszej wygody i preferencji zależy wybór jednej z nich lub obu, zakup przez Internet i odbiór osobisty. Ostatni wariant pozwala na zakup roweru nawet o 3:00 w nocy i odbiór w wybranym przez siebie terminie.

Similar Posts