Dziś konkurencja na rynku jest bardzo wysoka niezależnie od branży. Wie o tym doskonale większość właścicieli punktów handlowych i usługowych. Dlatego podejmują oni szereg działać reklamowych mających na celu wyróżnić się spośród konkurencji i przyciągnąć klientów. Jednym z często stosowanych rozwiązań jest oklejenie witryny sklepowej. To skuteczna reklama zarówno dla punktów handlowych, jak i usługowych. Istotne jest jednak, aby zrobić to w sposób właściwy. Pamiętać trzeba to o odpowiednim projekcie, dobrej jakości druku oraz o samej metodzie oklejenia witryny sklepowej.
Jak przygotować i wydrukować projekt?
Dziś oklejone witryny sklepowe nie są niczym nowym. Ważne staje się zatem to, aby skutecznie się wyróżnić. Dlatego postawić należy na oryginalny kreatywny projekt witryny. Musi być ciekawy, intrygujący, a tym samym przyciągać musi uwagę potencjalnych klientów. Przygotowując projekt graficzny witryny sklepowej, pamiętać trzeba o kilku istotnych elementach. Przede wszystkim reklama jasno mówić powinna o tym, jakie produkty oferuje dany punkt handlowo-usługowy. Dzięki temu nie wprowadzi się klientów w błąd. Wchodząc do sklepu, będą dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać. Poza projektem równie ważny jest jego druk. W tym przypadku postawić należy na najwyższą jakość. Wszystko po to, aby był on trwały. To ważne, zwłaszcza jeśli oklejona ma być zewnętrzną część witryny.
W jaki sposób okleić witrynę sklepową?
Witrynę sklepową okleić można na różne sposoby. Przede wszystkim może być ona oklejona w całości bądź jedynie w części. W przypadku oklejenia częściowego potencjalni klienci mogą zobaczyć, co znajduje się w środku. To dobre rozwiązanie w przypadku punktów handlowych. Potencjalni klienci przechodząc obok sklepu i widząc, co się w nim kryje, mogą podjąć decyzję o wejściu do środka. Z kolei w przypadku punktów usługowych często lepszym rozwiązaniem okazuje się oklejenie witryny w całości. Dotyczy to zwłaszcza takich miejsc, w których klienci oczekują prywatności. W takich przypadkach możliwość zaglądania z zewnątrz nie jest wskazana. Niezależnie od sposobu oklejenia witryny, pamiętać trzeba, aby zawsze wykonane było to w sposób estetyczny. Warto zatem zlecić to doświadczonej w tym zakresie firmie poligraficznej PSP Studio z Krakowa —> SPRAWDŹ OFERTĘ! Oklejanie witryn sklepowych nie jest bowiem zadaniem prostym, wymaga dużej precyzji i wprawy.
Jaki materiał wybrać do oklejenia witryny sklepowej?
Wspomniano, że witryna sklepowa może być oklejona w całości lub częściowo. Może być ona również oklejona z zewnątrz, jak i od wewnątrz. To, które rozwiązanie wybrać zależy przede wszystkim od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Istotny jest jednak wybór odpowiedniego materiału. Dziś najczęściej stosuje się folię One Way Vision, folię monomeryczną, a także folię mrożoną i ploterową. Pierwsza z nich przepuszcza światło z zewnątrz. Odwrotnie jest w przypadku foli monomerycznej. Z kolei folia mrożona imituje szkoło szronione lub piaskowe. Natomiast folia ploterowa najlepiej sprawdza się w przypadku wyklejania haseł reklamowych na witrynie.