Biznes

Ulubione gadżety reklamowe klientów

Ulubione gadżety reklamowe klientów

Gadżety są ciekawym elementem kampanii marketingowej i bardzo dobrym sposobem na zwrócenie uwagi konsumentów. Decydując się na zamówienie upominków, warto przeanalizować, które z nich będą praktyczne, a które konsument od razu rzuci w kąt. Jakie gadżety reklamowe trafią w gusta odbiorców?

Przemyślane artykuły promocyjne

Inwestycja w zakup gadżetów musi być dobrze przemyślana. Dla firm planujących promocję nie jest to duży koszt, lecz wymaga dokładnego planu. Chcąc uniknąć niepożądanych reakcji ze strony odbiorców, warto sprawdzić, jak dostosować swoje materiały do strategii firmy.

Przydatnym tropem jest określenie profilu działalności firmy. Jeśli jest to branża motoryzacyjna, dobrym pomysłem będą breloki czy jedno z narzędzi, które powinno znaleźć się w aucie każdego kierowcy. Firma z branży medycznej postawi raczej na długopisy z logo firmy, notesy kieszonkowe lub dobrej jakości kalendarze. To istotne, by trafnie dobrać gadżety reklamowe do grona swoich odbiorców. Dzięki umieszczeniu logo firmy na produkcie konsument skojarzy gadżet z firmą i być może będzie sugerował się jej nazwą przy kolejnych zakupach. Dobrym rozwiązaniem jest zakup gadżetów, które będzie można od razu wykorzystać do użytku codziennego.

Cechy dobrego gadżetu

Funkcjonalność to oczywista cecha, jaką należy kierować się przy wyborze materiałów reklamowych. Bezwzględnie należy zwrócić uwagę na jakość wykonania. Solidnie zrobiony produkt będzie użytkowany dłużej, stanowiąc skuteczną reklamę firmy. Warto o tym pamiętać szczególnie przy gadżetach, które będą promować markę wśród większej grupy ludzi – parasol plażowy czy plecak to przedmioty, które znajdą się na zatłoczonej plaży lub wśród miejskich ulic. Dobrze byłoby zadbać o to, by jak najdłużej spełniały swoją funkcję.

Jak ocenić jakość produktu? Warto zamówić kilka próbek na własny użytek i sprawdzić materiały, z których wykonano gadżety. Jeśli jakość będzie zadowalająca, można bez obaw przekazać materiały promocyjne odbiorcom.

Kolejnym aspektem, który trzeba rozważyć, jest umieszczenie logo. Obecnie firmy posiadające w ofercie gadżety reklamowe umożliwiają umieszczenie logo w dowolnym miejscu na produkcie. Trzeba mieć na uwadze jego wielkość, widoczność oraz umiejscowienie. Kolorystyka gadżetu też ma spore znaczenie – najlepiej, aby barwy kontrastowały z logotypem firmy, by było zauważalne nie tylko z bliskiej odległości.

Ulubione gadżety reklamowe klientów

Firmy z ofertą materiałów promocyjnych mają zazwyczaj mnóstwo produktów, które stanowią świetny nośnik reklamowy marki. Wśród szerokiej gamy artykułów prym nadal wiodą długopisy. To jeden z najtańszych i najskuteczniejszych gadżetów reklamowych, który użytkowany jest każdego dnia. Przygotowując zatem materiały do promocji firmy, warto zaopatrzyć się w długopisy plastikowe, metalowe, ekologiczne, a nawet touchpeny. Inną propozycją są kubki na napoje (w tym także bidony, kubki termiczne czy fikuśne filiżanki), a coraz większym zainteresowaniem cieszą się akcesoria samochodowe. Uchwyt na telefon, ładowarka czy skrobaczka do szyb to gadżet, który nie wymaga dużych nakładów finansowych, a świetnie sprawdzi się w rękach odbiorcy.

Similar Posts